Jag har dragit på mig en dunderförkylning, än en gång.
 
Som vanligt bryter det ut när jag slappnar av, och den här helgen hade jag ju inte tänkt göra mycket annat än slappa. Som ett paket på posten kände jag på fredagskvällen hur det onda i halsen liksom rann till, och nån timma senare kändes huvudet fullt av ludd. Sov en 12+ timmars natt den natten. Vaknade utan halssont men med desto mera behov av snytpapper.
 
 
Ändå har jag ju inte riktigt kunna bara vara, det är faktist inte så många helger kvar tills bröllop. Speciellt inte helger utan planer.
Så igår målade vi. Gissar vi måste ta ett varv via Biltema efter mera färg än idag. Förutom det gjordes inte desto mera under gårdagen. Jag låg mest i soffan hela dagen och när det blev till kväll hade jag så ont i kroppen av allt stillasittande att vi fick gå ut på en sen kvällspromenad. Kroppen är verkligen inte ämnad att vara stilla en hel dag. Usch! Tack vare promenaden somnade jag gott, och idag känns det lite bättre efter en lång dusch.
 
Nu har vi nyss ätit brunch; smörgåsar och bananplättar med glass på. Snart blir det dags att ta tag i denna söndag också.
 
 
 
 Bilder från torsdagens promenad. Gårdagens promenad var inte värd att fotas; allt bara var grått och stilla.
Och så bilder av dagens mindre hälsosamma del av brunchen - bananplättar med citronglass!
Jag tror inte jag behöver äta något på många timmar nu, blev så mätt... 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress