Dagen D närmar sig för var dag som går, och även förberedelserna börjar tränga sig mer och mer på.
Det mesta har vi väl ändå under kontroll, tror jag.

Det är ju ändå inte så jättemycket man kan göra innan bröllopsveckan, känns det i alla fall som.
 
 
 
Ändå har både ett och annat blivit gjort de senaste veckorna.
Förra veckan fixades lite pyssel och jag klickade även hem ett som annat från nätet.

Valskursen Matts och jag har gått på hade även den sitt avslut, så nu återstår bara övning, övning och övning.
Får se hur det går med den biten. Om inte annat kör vi bara på improvisation, haha!
 
 
Var med en liten klump i magen jag kollade in min konsumption på Pivo också.
"Dagligvaruhandel" brukar ju alla gånger vara den som slukar mest varje månad. Så var det inte i april...
Tur att allt inte är ämnat bara åt en själv, usch och fy! :'D
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress