På fredagen fick vi verkligen njuta av årets första, riktiga, vårdag.
Solen som sken, ingen blåst, temperaturen steg över 15 grader i skuggan and so on.
Dessutom kunde jag ta ut ett par timmar övertid från jobbet och fick sluta redan kl. 13.
Perfekt inledning på helgen, med andra ord!
 
 
 
 
Började helgen med ett besök hos Rosita. Där njöt vi av solskenet, och jag märkte när jag kom hem
att jag till och med lyckats bränna ena armen.
 
 
Väl hemmavid svepte vi ihop en tacopaj som blev riktigt god!
 
 
 
Efter maten böt vi kläder och gick ner till stranden, med destinationen inställd på Faros och årets första terasshäng. 
 
 
 
 
Matts beställde en drink som var så fin, men usch för gin alltså! Inte gott alls, i mitt tycke.

 
Avrundade sen kvällen med promenad hem och serie-tittande i soffan.
Sov som en stock i natt, efter en perfekt fredag.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress