Så var det dags för lite bröllopssnack igen!
 
 
Minns ni när jag skrev att   det första jag införskaffade till bröllopet   var mina skor? Well... nu har jag klickat hem två par till. Man kan inte ha för många (fina) skor! Skorna jag köpte redan förra sensommaren är, trots många inomhuspromenader, inte så värst bekväma. Så tanken att jag skulle vara tvungen att pina fötterna i dem precis hela dagen är inte så lockande. Därför klickade jag hem två ballerinaskor denna gång, så har jag något att ha på fötterna mot kvällssidan också!
 
 
 
 
 
Skorna här ovanför tog jag för att de var så fruktansvärd lika i utseende som mina klackskor.
Det kommer ju passa bra!
 
Men så hade de ju ett par så söta loafers också, som jag bara inte kunde låta bli.
Antar jag kommer använda dem flitigt annars i sommar också, för bekväma var de!
 
 
 
 
Bilderna är lånade från feetfirst.fi , samma sida som skorna är beställda från.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress