Jag har ju inte bara varit duktig och motionerat i helgen. Jag har också ätit. Och ätit, och ätit och ätit...
 
 
Vi var bjudna över till ett par vänner i lördags om kvällen, för att testa vilket vitt vin de ska bjuda på, på deras bröllop i sommar. Vi har redan vårt vin på klart, men efter kvällen var slut har jag nog hittat ännu en favorit. Förutom att testa olika sorters dricka åt vi även mycket annat gott; paj, ostbricka, godis och så vidare... Roligt hade vi också!
 
Söndagen var ju inte sämre, med sovmorgon och inga planer alls. Sambon och jag bestämde oss för att åka iväg på loppisrunda, men på den kammade vi hem noll fynd. Istället körde vi hungriga därifrån och svängde in via Burger King. Måste nog säga att fast jag gett det stället flera försök nu, så gillar jag nog inte deras hamburgare. Satt istället och tänkte 'tur att vi inte äter sånt här så ofta' när jag tittade runt på alla andra som åt. Hemlagad "skräpmat" är nog bäst! Efter maten hann vi in till ett par butiker ut i Stenhaga innan vi styrde kosan hemåt.
 
När vi kom hem satte jag mig än en gång framför datorn för att sätta allt för många timmar minuter på att läsa olika sorts recensioner om olika kameror. Jag kan inte bestämma mig för om det är en kompakt systemkamera jag behöver eller en helt vanlig sådan. En ny behöver jag hur som helst så småningom, min gamla D60 sjunger nog på sista versen...
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress