29 juni 2017

Pyssel och sånt

Bröllop


 
Hemma hos oss börjar det märkas att vi gifter oss snart.
 
Varje hörn av lägenheten har små spår av bröllops-dust; i köket håller jag på gjuter, i sovrummet hänger kläderna, i vardagsrummet har vi massa kärl och porslin som ska användas, i datarummet är bokhyllan fylld av pynt och dekorationer. Hallen och wc:n är väl de enda utrymmena där det mesta är sig likt.
 
 
Igår började jag även sprida ut mig på bordena vid arbetet, när arbetsdagen var slut. För utrymme börja vara något jag saknar här hemma, haha. Jag pysslade ihop en "gift-box" att sätta kort och sånt i, som vi ska ha på presentbordet. Den blev väl helt okej, fixade allt från scratch, till och med rosetten sydde jag ihop. Det får duga!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress