Här rullar dagarna på i vanlig ordning. Jag har så småningom börjat räkna ner till semestern, det är inte många arbetsdagar kvar nu (endast 6 stycken). Sen stämplar jag ut och tar 4 veckor semester. Oj vad skönt det ska bli! Vet ännu inte riktigt vad jag kommer att göra, men det är kanske just en sådan ledighet jag behöver. Längtar tills nästa sommar, då Matts också har samlat på sig några semesterdagar för då kan vi ju hitta på något tillsammans.
 
 
 
Så här såg det ut efter jobbet idag; kaffekopp nr.2 i muggen, som det ska vara!

Nu ska jag så småningom byta ut arbetskläderna mot något träningsrelaterat. Är på jakt efter träningsmotivationen, men just nu är det lite sämre på den fronten. Kanske jag borde klicka hem nya träningskläder, för visst hjälper shopping alltid motivationen!? 😉
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress