Hejhopp!
 
 
Igår började min dag redan 4:30, eftersom jag skulle iväg till sommardagis och för att öppna. Där var det rätt så lugnt, det kan ju inte bli så mycket annat när man är nästan lika många i personalen som antalet barn som är på plats. Skönt att få ha det så, annat är det ju resten av året.
 
Efter jobbet bilade jag iväg till Vasa igen, där jag idag svängde in via GW-gallerian och sen tog ett varv på Comboliina-loppiset. Fyndade ett par grejer på loppis för en billig peng, och fick såndär skön egentid som bara loppisrundor kan ge mig. Sen skickade Bea och frågade om jag hänger med och se på när Royals har match ikväll, och efter en kort powernapp + en kaffekopp så bestämde jag mig för att joina på det med. Så jag satt vid Karlsplan hela kvällen, men inte var det nå sämre för det!
 
Annat jag fått gjort är väl lite bröllopsplanering. Varje dag dyker det upp något nu, känns det som. Igår fick jag pratat med kantorn och funderat på vilken slags musik vi vill ha i kyrkan. Det kändes bra när vi avslutade samtalet. Nu är det bara att vänta på övningen några dagar före bröllopet, så ska vi väl se då hur det går.
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress