Ikväll fick vi kaffebesök av tjejerna.
Egentligen hade jag frågat efter lite pyssel-hjälp (alltså huuuu vad bröllopet tar upp mycket tid just nu, och allt pyssel... Huhu vad skönt det ska bli när det är över! Säger jag nu. Vet inte vad jag kommer göra av all fritid sedan...?!),men det gick undan så snabbt så vi hann med vanligt tjejsnack också.
 
Jag hade så otroligt tråkigt igår, så jag bestämde mig för att baka på kvällen. Simone hade skickat massa snaps om jordgubbar och vitchoklad på dagen, så med jordgubbar i sikte så traskade jag in till Lidl efter gårdagens gympass. Hittade det jag skulle ha, plus lite till. När jag sen kom hem märkte jag att sockret (i vanlig ordning) inte skulle räcka till (sockret tar alltid slut för mig mitt i bakandet!). Så då fick jag traska iväg till nästa butik efter det. Jaja. Det om det.
 
En god pavlova resulterade gårdagens tristess i idag istället. Så något gott hade vi att tugga på till kaffet.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress