25 juli 2017

Måndagen

Allt och inget


 
 
 
 
 
Måndag igår då.
 
Behöver verkligen få in lite rutiner nu känner jag, så jag började dagen med en joggingtur efter jag fått i mig mina kaffekoppar. Kroppen krävde även en utrensning efter allt skräp den fått i sig i helgen så det blev en smoothiedag igår. Känns så mycket bättre idag!
 
När jag kom hem från länken, så började jag på med nästa projekt;
skrubba kroppen från huvud till tå.

Jag och Niisi skulle nämligen iväg och testa på spraytan. Och det gick verkligen över förväntan! Såå mycket smidigare än att ligga och pressa flera timmar i solen när man får en snyggare bränna på 10 minuter på det där viset. Hälsosammare också för den delen... Men resten av kvällen fick man absolut inte komma i kontakt med vatten, inte ens tvätta händerna... Så jag satt i soffan från klockan 6 tills jag gick och duscha 7 timmar senare. Jag tror inte jag kollat så mycket serier och filmer på en dag på många år, som jag gjorde igårkväll. Fast idag ser jag att det nog var värt några timmars chill på soffan.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress