Hade i början av semestern tänkt spendera nästan hela jakobsdagar-veckan i hemtrakterna, men så blev det inte. Hade för mycket annat på gång här i Vasa. Men fredag-söndag spenderades där.
På fredagen körde vi norrut och började med att äta vid MrBanks (deras tacopizza!!!), lyssna på KAJ och sen for vi ett varv via en terass innan vi for till pappas. I lördags for Matts iväg på svensexa redan tidigt på morgonen och jag for och se på styrketävlingarna när jag vaknade. Efter det var vi alla vrålhungriga så vi åt mat, sen träna, hem och fräscha upp oss och sen körde jag till Lojlax där vi började med grillkväll. Efter det for vi in till stan.
 
Söndagen var mycket lugnare. Sol, kubb och brunch hela dagen lång vid villan och sen for vi på pizza innan det var dags att bila hemåt. Hann även besöka syrrans bygge, deras hus blir så fint!
 
Det var den helgen. Nu ska jag ut och bränna bort åtminstone en del av all pizza jag ätit i helgen...
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress