Godmorgon!
Sitter och börjar dagen på bästa vis; lååååång frukost och kaffekopp nr. 2 i handen.
 
Har inga större planer för förmiddagen, men mot kvällen ska Matts och jag bila iväg till Kronoby på sommarteater. Så jag antar det blir en natt uppe i norr. 😉 Sen är det helg igen. Denna helg innebär veckohandlas och förråds-genomgång. Jag bokade bord till Combo fr.om måndag, så på söndag får jag föra dit första lasset med grejer. Något måste man ju ha att göra på semestern så. 

 
 
Igår var en riktigt skön dag.
Trodde att jag skulle bli uttråkad direkt, men nej nej. Gjorde upp som mål åt mig att ta alla steg som min aktivitetsklocka satt, varje timme. Så jag började dagen med lite bröllopspyssel och sen for jag ut på en promenad med Ted&Kaj-podden i öronen. När jag promenerat färdigt gick jag in till stan för att pröva bikinis. Hittade en jag gillar lite smått, men ska fundera på saken ett par dagar. Det är ju inte precis bråttom, med det här vädret. 🌥

Här hemma igen fyllde jag ut kvällen med ett avsnitt Orange is the new black. Jag har pantat på senaste säsongen tills nu, så jag ska ha något nytt att kolla. Efteråt for jag iväg till gymmet och så via Minimani och handla en ny träningsdagbok, för nu är den gamla fylld. Passade även på att blanda "lite" godis, som de hade på erbjudande. Fem kilo senare gick jag ut genom kassan. Ska det vara godisbuffé så ska det! 😅

 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress