Bekant koncept; jag fotade min tisdag ungefär en gång i timmen igår.
 
 
 
 
 
Steg opp 9:30, och började dagen med frukost.
Konstaterade att man nog är på semester-mode, när man tycker att det är tidigt att äta frukost den här tiden!
 
 
Var rätt så slö ännu vid 11, men efter lite chill i soffan så började jag ställa mig redo för en dag på stan.
 
 
Här var jag klar, och Josse och jag traskade iväg in till stan.
 
 
Här hade jag nyss prövat en anti-red foundation på mitt röda ärr på handen.
Den funkade ju rätt så bra, men blev inget köp den här gången.
Köpte däremot en gästbok till bröllopet, så nu är det avklarat.
 
 
Traskade upp till fjärde våningen med väldans skoskav och hungrig som en varg.
Åt lunch och läste lite bloggar.
 
 
Såg ett avsnitt Orange is the new black i sängen.
 
 
Matts kom hem, och vi for in till stan igen.
Denna gång för att lämna in alla ringar för putsning, förminskning och gravering inför bröllopet.
Känns konstigt nu att inte ha någon ring på fingret, har flera gånger hajat till och trott den är borta!
 
 
Passade på att besöka Sweet Vaasa, när vi hade chansen.
 
 
Matts ville kolla in rean i ett par butiker. Blev dock inga köp den här gången.
 
 
Lade mig ner för att börja läsa en bok.
Läste 4 sidor, sen somnade jag.
 
 
 
...och vaknade på nytt.
Så skön känsla att vila, när regnet smattrar på fönsterrutorna.
 
 
Åt lite kvällsmål, innan vi bänkade oss framför tv:n.
 
 
Vi såg på The handmaids tale.
 
 
Gav boken ett nytt försök. Somnade inte. För nu var jag ju för pigg efter min nästan 2 timmar långa powernap.
 
 
 
Det var den tisdagen.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress