...precis så känns det som att jag har det! Jag skulle vilja uppdatera och skriva så mycket mer, och har faktist inlägg på inlägg på gång i bakhuvudet men ändå gör jag ingenting av det för orken räcker inte till vardagskvällarna.
 
 
 
 
Tänkte i alla fall snabbt slänga in ett inlägg för att visa dagens fynd.
Ni vet känslan när man går på loppis och hittar något så bra att man knappt kan tro att det är sant? Det hände mig idag. Efter jobbet svängde jag in via Comboliina, och önskade mig smått att jag skulle hitta något som har med Babblarna att göra, eftersom vi ska dra igång det temat på avdelningen där jag jobbar nästa vecka. Något jag saknat till det är en bok, eller något enkelt sätt för att kunna introducera figurerna, men det har jag inte hunnit skaffa fram än... Nå, in till loppiset gick jag och i andra raden av hyllor ligger inte bara en, utan tre(!) böcker med tillhörande memo-kort. Snabbt rafsade jag åt mig dem, och kunde knappt tro mina ögon.
När jag hade traskat hela loppiset runt slutade det ännu med tre andra fynd som fick följa med hem. För allt detta betalade jag endast en struntsumma. Loppis när det är som bäst!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress