... skulle jag kanske inte riktigt vilja medge att jag håller på med, men då skulle jag väl ändå ljuga.
 
 
 
Ett av mina mål för 2017 var ju faktist att ta mig i kragen med träningen, kosten och framförallt godisätandet - och det målet berodde väl till största del just på det att jag vill vara i någon slags form inför bröllopet. Men förstås vill jag ju få må bra också. Jag har under en längre tid redan vetat om att jag måste börjar skärpa mig gällande konditionsträningen, annars kommer min astma bli värre. Jag har också tänkt flera gånger att det inte är hållbart (speciellt inte för tänderna) att äta så mycket socker jag gjort. Så nu mårar jag åpåå...
 
 
På träningsfronten går det hittills helt bra; jag har börjat gå på spinning 1 gång i veckan, och klämmer in styrkepass lite här och var där jag dessutom joggar på löpbandet en stund före.
 
 
 
 
 
Men nog skulle det ju vara gott med en chokladplatta (eller två!) ibland fortfarande, men godisstrejken fortsätter...
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress