11 februari 2017

Veckan som gått

Allt och inget


 
 
Hej! Tänkte att jag kort ska sammanfatta min vecka, den har varit intensiv!
 
 
 
 
Måndag:
Började veckan riktigt bra, med att se ett mail i inkorgen att jag vunnit Anna-Lenas tävling om en hotellnatt på Sokos hotell Vaakuna i ett av tema-rummen. Så roligt! Sen kallade jobbet och efter det skyndade jag iväg på ett pass Body 45 tillsammans med Josefin & Josefin. Trodde jag skulle dö innan passet var över. Det bästa med den träningen är när den är över... Haha, nåjanå lite rolig är den väl ändå, annars skulle man ju inte stå där.
 
 
 
Tisdag:
Jobbade hela dagen. Som på riktigt - hela dagen. Hade först en vanlig jobbdag och sen hade vi pedagogiskt café i Oravais på kvällen. Kom innanför dörren 21:30, och stupade i säng nästan med det samma.
 
Onsdag:
Drog iväg på pardans-kursen på kvällen. Denna gång för att lära oss grunderna i vals. Hur jag någonsin ska lära mig den koordinationen får man nog fundera på... Men många skratt fick vi, både jag och M. Efteråt traskade vi iväg efter glass. Tips: Ingman Creamy's RockyRoad-glass är to die for!
 
 
 
 
Torsdag:
Hade mogonskifte på dagis, så det kändes som arbetsdagen gick i ett huj! Skyndade mig sen iväg till GW-gallerian och Aschan där vår bröllopsfotograf hade bokat in ett lära-känna-varandra-möte. Hon intervjuade oss, frågade oss vad vi har för förväntningar och sånt, det kändes bra efteråt! Hade inte tänkt att man borde känna sin fotograf nå desto mer, men det blir ju absolut bekvämare att stå framför en kamera om man känner varandra lite!
När vi kom hem sa M att han kände sig lite konstig, och inte undra på för stackaren hade över 38 graders feber.
 
 
Vår fotograf Sofias bilder kan ni bl.a. se på hennes → instagram ← !
 
 
 
Fredag:
TGIF! Även om jag hela veckan släpat nån dag efter, och trott att onsdag bara är tisdag och sånt. Jobbade, hämtade ut paket från posten, handlade och kom hem till en sjukling. När han somnat, for jag iväg på lite fredagsmys till Josefins.
 
 
 
 
Lördag:
Började med lång sovmorgon. Lång och sen frukost. Om en timma ska jag hänga med som sällskap på lite shopping. Senare ikväll iväg på Standup till Ritz. Så nog tror jag att jag får den här dagen att gå också.
 
 
 
 
Söndag: 
Imorgon tänker jag inte göra någonting alls. Så det så!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress