12 februari 2017

Många timmar små

Bröllop


 
 
Jag vill nog inte veta hur många timmar jag redan satt på planering gällande bröllopet. Det är nog många timmar små, det!
Den här förmiddagen har jag suttit och knepat och knåpat inbjudningskort, och det är inte för första gången heller. Varje gång jag sätter mig framför datorn kommer nån ny idé upp. Idag satte jag säkert över en timmas tid på att hitta nån hemsida där man kunde designa sin egen vägbeskrivning på karta. Utan resultat dock...
 
Sen började jag knepa ihop ännu flera alternativ på inbjudningskort.
Kortet jag själv designat ihop för en månad sen kändes inte alls som "oss" nåmera. Eller, det har väl aldrig riktigt varit "oss" heller, men tanken på färgtemat gjorde designen så passande. Fast inte idag mera, nu blev det något hellt annat. I fyra olika verisioner. Får se vad M tycker om det hela, själv tror jag att jag har en favorit nu.
 
När ska man föresten skicka ut inbjudningskort? Vissa sänder ut ett halvår på förhand och andra mycket senare. Tycks vara smaksak, men allt vore så mycket lättare om man hade någon som bestämde åt en. Nåja, så småningom ska vi väl nog skicka ut våra. Om inte förr, så senast samma vecka som vi gifter oss, haha!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress