Började på med denna lista igår, men klickade aldrig på 'publicera'. Så jag gör det nu då istället.
Här kommer en fredagslista:
 
 
 
Humör idag?
Fredagsfeelingen på topp! Fast vi tjuvstartade feelisen redan igårkväll, när jag och M satt och åt massa gott samtidigt som vi kollade på Netflix.
 
Dagens planer?
Började dagen i jobb, och efteråt for jag in till stan för att kolla efter en finare höstjacka. Hittade ingen och blev så sur. Har sökt i flera veckor nu, men det finns inte modellen jag vill ha nånstans! Istället kom jag hem med en friluftsjacka att ha här hemma och på dagiset, för det är ju logiskt - jag har ju inga sådana från förr... Nu har vi just ätit middag och senare ikväll ska vi på bio med ett par vänner.
 
 
Helgens planer?
Bio ikväll och kräftskiva ute vid villan i Lojlax på lördag. På söndag ska vi fira min pappa, som fyllde år in i veckan.
 
Vad var det roligaste som hände i veckan?
En väldans rolig överraskning var nog blomman Stina hade med åt mig till jobbet. Jag nämnde att jag skulle vilja ha en "elefantblomma" en dag, och nästa dag var det fixat. Det var en snäll överraskning!
 
 
 
 
Veckans fundering?
"Hur ska jag hinna med allting!?"
 
Vad gjorde du för ett år sedan?
När jag kollar tillbaka i arkivet så ser jag att jag skrivit att jag dragit på mig en dunder-förkylning och låg hemma i soffan. Hoppas på mindre förkylningar detta år! *peppar peppar*
 
Sjukstuga. Augusti 2016
 
Vad hoppas du händer i helgen?
Att det blir en rolig helg, tillsammans med vänner! Att vädret inte blir för kallt och så hoppas jag få vila ut lite på söndag. Inte så stora önskemål, men det räknar jag heller inte med att behövs när man har planer i goda vänners sällskap.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress