15 augusti 2017

15 augusti

Allt och inget


 
 
Så var första "riktiga" dagisdagen igång på jobbet, och sommardagiset är avslutat.

Tror att jag var lika trött som många av barnen, idag när jag kom hem från jobbet. Jag lade mig i soffan direkt för att ta det lugnt och lyssna på en pod... Vaknade 40 minuter senare när poddens avslutningsmelodi plingade på telefonen. Är ändå glad att jag inte sov bort mer än så, det kan vara så svårt att få tag i sömnen till kvällen annars...!
 
 
 
Soffan - the place to be efter en lång arbetsdag.
 
 
 
Det är inte så konstigt heller att jag är så trött idag. Har under flera nätter nu sovit sjukt dåligt på grund av värk i bröstryggen. Trodde till först att det berodde på kudden, så jag köpte en ny. Det hjälpte inte. Trodde sen att det var madrassens fel, så den svängde vi på. Inte heller det tycks hjälpa. Så tydligen har någon inflammation satt sig där i ryggen. Jag ska ännu avvakta en tid, men börjar inte värken ge med sig snart så får jag nog söka hjälp. Tills dess är det ju tur att det finns medicin att ta till hands när det behövs.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress