Onsdag redan.

 
Har idag, efter jobbet tagit tag i min privata kalender. Suttit och skrivit ner och planerat in vad som händer och vad som behöver göras de kommande veckorna. Insåg bland annat att vi redan nästa helg bilar ner till Helsingfors och tar båten över till Tallinn.
Det var ju nyss vi satt och bokade och då var det närmare 100 dagar kvar tills vi skulle åka.
 
 
 
 
 
Åt även upp det sista av favoritglassen. Så nu är det slut med glass-ätandet för en god tid framöver.
Den här burken är absolut min favorit. Har alltid köpt den om vi ätit mjukglass på sommaren, och har tyckt att det är synd att den inte sålts på burk i affärerna. Tills nu, för nu har jag sett den dyka upp i många mataffärer. Gillas!
 
 
 
 
Efter att jag snabbt hunnit dra fram dammsugaren och städa upp lite här hemma, knackade Hanna på dörren.
Det var trevligt att få sällskap, passade även på att svänga ihop dadelbollar till kaffet. Det om något går snabbt och enkelt att göra!
Receptet jag har nu är också så gott. Bara man ökar på mängden kaffe. Gärna rejält.
 
 
 
Så detta blev till en riktigt bra dag, mitt i veckan.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress