...alltså tisdag. Alla gånger.

Vet inte vad det beror på. Är man kanske så chockad när alarmet går av varje måndag att man inte hinner reflektera under hela dagen, och istället tar igen allt på tisdag? Lika mycket lite sömn får jag ju oftast ändå båda nätterna....
 
 
 
˜    ˜    ˜    ˜    ˜    ˜
 
Idag har jag varit extra trött. Kände hur kinderna hettade på jobbet på eftermiddagen, liksom alla gånger när kroppen är trött. Har dessutom fått in en dålig vana att tupplura en kvart, eller timma, när jag kommer hem. Den ska jag få bort nu, så kanske jag går och lägger mig tidigare och sover bättre om nätterna också.
 
 
 
Tog därför och kokade kaffe när klockan slog powernap idag.
Kändes lite motigt först, men nu en halvtimma senare känns det bättre.
 
 
Får se hur länge den kicken håller i.
Tror det är bäst jag inte sitter kvar vid datorn så länge orken hålls uppe.
Kanske jag till och med får gjort något vettigt då!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress