3 april 2017

Måndag

Allt och inget


 
 
 
Måndag, ny månad och sånt nu igen. Än en gång.
 
 
Tiden rusar verkligen bara förbi numera. Men vad gör det, så länge man får haka på.
Den här veckan är ändå inte fylld av lika mycket program som förra veckan var, eller som nästa vecka kommer att ha.
Suckar nästan redan åt nästa vecka; program inplanerat varje dag. Fast även roligt sådant, så ska inte klaga.
 
Veckans största program klarade jag av redan idag: jag har förhandsröstat.
Resten av veckan tänker jag mig ska innehålla jobb, träning och ett besök dit hemhemma lagom till helgen.
Så att, sånt denna vecka.
 
 
 
Något jag konstaterade i helgen, när jag äntligen fick laddat kameran, var hur stor skillnad det är på eucalyptus och eucalyptus... Kvalitetsmässigt, färgmässigt, utseendemässigt. Det är nog skillnad på grönt man köper billigt och sånt man betalat lite extra för från blomaffären, om vi säger så.
Djupa tankar.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress