Så var jag inne på mitt 25:e varv runt jorden.
Känns riktigt fint, och jag hoppas att framtiden har lika mycket gott med sig som tidigare.
 
 
 
 
Blev överraskad med en vacker blombukett på jobbet igår.
 
 
Borde egentligen inte ha blivit förvånad, för alla får blommor när de fyller år,
men på något vänster hade jag lyckats glömma bort det. 
 
 
Och i morse när jag steg upp sa Matts att han har gömt en present någonstans i köket.
Hittade detta paket bland riset och makaronförpackningarna - lyckan!
Jag har suktat efter dessa kompressionstights i flera år!
 
 
Så nu ska jag ut i solskenet (förstås går solen i moln i skrivande stund... och nu kom den fram igen!) tillsammans med Niisi på en länkki.
Måste ju inviga mina nya träningskläder genast heti och med detsamma!
 
 
EVELINA

Vad kul, stort grattis!! Hoppas du får en fin födelsedag! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Nadja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress