29 april 2017

Godisbuffé

Bröllop


 
 
Vi kommer inte att bjuda på desto mer dopp på bröllopet än bröllopstårtan. Möjligtvis macarons om jag hittar någon som bakar dem billigt i rätt färg... Men annars blir det inget annat än tårta. I stället kommer vi att ha godisbuffé som öppnar samtidigt som vi bjuder på tårta och kaffe.
 
Så de senaste månaderna har jag hållit utkik efter billigt godis, med hållbara datum och gärna i rätta färgnyanser.
Det är inte riktigt lätt, så vi har nog kommit hem med godis i andra färger än vad vårt bröllop går i också (champagne, rosa och vitt). Förra veckan hittade jag däremot sånahär lådor på extrapris vid Minimani. Så de nappade jag med mig i förbifarten. Annars kan man ju även beställa massor från nätet numera, men det känns bättre att handla det mesta i butik så att man vet vad man får.
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress