Det finns ju inget som är bättre än en trevlig överraskning. Bäst är överraskningarna när de kommer totalt otippat och utan några förväntningar alls. Jag önskar själv att jag skulle vara bättre på att ge små överraskningar åt andra, det behöver ju inte alls vara något stort - det är ju ändå tanken som räknas!
 
 
Därför blev jag så glad, så glad, när en vän sa åt mig förra veckan "Vet du vad? Jag har en present åt dig! Jag var bara tvungen att köpa den, för den bara skrek ditt namn". Presenten fick jag ett par dagar senare, och det var en sån fin sådan!
 
 
 
 
Jag som älskar att ha koll på allt, gärna i minsta detalj, kunde ju inte få en bättre bok nu inför bröllopet. I den kan jag steg för steg fylla i allt från första planeringen till festens "hoppsan!" ifall något går lite snett. Även bilder kan man klistra in dit och så kan man berätta om tiden före planeringen, t.ex. hur förlovningen gick till.
 
Det var en fin överraskning!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress