Fredag än en gång då. Jag tycker att det enda veckorna består av nu för tiden är måndagar och fredagar, och så kan man ibland klämma in en onsdag också. I övrigt rusar veckorna förbi!
 
 
Den här veckan har gått i ett huj den med, och nu har vi en ledig helg framför oss - utan planer.
Det ska bli så skönt! Jag ska försöka ta mig i kragen och plantera om vissa blommor som har börjat stå och sloka. Blom-mullen inhandlade jag redan för flera veckor sen, men det är ju värre det där med att faktiskt ta tag i saken. Men vem vet, kanske jag gör det redan ikväll? ;)
 
 
Solen kom fram på vägen hem från jobbet idag, hösten när den är som bäst!
Och en bild från kalendern - en tom helg!

Nästa vecka där emot ser allt annat än tom ut, så det blir nog bra med en helg att ladda upp batterierna på så att man orkar nästa vecka på nytt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress