24 oktober 2016

Loppisrace:at

Allt och inget


 
 
När jag hade mitt "minihöstlov" passade jag på att besöka så många loppis jag bara hann med.

Ett av dem var det nyöppnade loppiset Comboliina, som har slagit upp sina dörrar i Adam&Ewas gamla utrymmen. Jag hade inte tänkt mig att man kan ändra på den lokalen så mycket; lågt i tak och unken - det är vad den har varit. Men med ny färg överallt och med nya hyllor i gångarna hade de fått fräschat upp det rejält! Med ljusare färgsättning och ljusa möblemang kändes loppiset inte alls lika trångt och instängt.
 
Jag kom inte hem med något fynd denna gång, men där fanns nog allt möjligt som bara har plats i deras hyllor. Dessutom kör Comboliina med samma koncept som dess 'storebror' Combo, och har en liten inrednings avdelning i början där man kan hitta nya detaljer till hemmet. Det gillas!
 
Comboliina i stora taget blir nog ett loppis jag kommer svänga in via lite nu som då, har jag på känn.
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress