De som umgås med mig titt som tätt, vet säkert redan vad 'den stora planen' för nästa sommar är. Men för er som inte vet, så ska jag nu berätta. Detta även för min egen skull, så att man har det dokumenterat.
Förväntningarna, planeringen, tankarna runt om... och nej, jag är inte gravid! ;)
 
 
 
Nästa sommar, på Matts och min 9-års dag, då ställer vi till med bröllop!
 
 
 
 
Det ska bli så roligt!
Jag minns ännu, när vi satt ett gäng i skolparken på Jakobsdagar för ett par år sedan, och ordet bröllop kom på tal. Jag och en vän tog, möjligtvis lite smått fnittriga sådär sent på jakobsdags lördags kväll, fram våra telefoner för att kolla datum och så vidare. Vi kollade att Matts och min årsdag infaller på en lördag 2017 - "nämen då blir det!" skrattade vi och allt kändes så väldigt, väldigt långt in i framtiden. Föga anade vi att det faktist skulle bli just så, att det är det datumet vi faktist tänker ställa till med fest och säga 'ja' till varandra. :)
 
 
Och vet ni vad? Vi har redan hunnit fundera och planera massor! Det första jag köpte inför bröllopet skaffades för flera månader sedan, men det ska jag berätta om nästa gång...
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress