26 november 2016

Glad Lilla Jul

Allt och inget


Det här året tycker jag lillajulen går rätt så obemärkt förbi.

Julfeelisen har nog ännu inte infunnit sig hos mig i alla fall.
Det beror väl delvis på bristen av snö där ute men kanske även för att det varit en rätt så stressad tid nu före.
 
 
Blev ändå lite lillajul-firande här hemma:
Matts kom hem med Mumins säsongsmugg!
(neeej jag har inte aaalls antytt att jag vill ha en sån, nääää...)
 
Blev i alla fall väldigt glad över presenten!

Jag har ju som deal med mig själv att jag inte får köpa muminmuggar åt mig själv, utan jag måste få dem.
Har väl nog kanske fuskat en eller två gånger, men resten är nog gåvor! Och med resten menar jag i dagens läge närmare 20 stycken. Men jag gillar dem väldigt mycket ändå, där de hänger i min muggställning.
 
 
 
 
Av mig fick Matts choklad och en snöskrapa till bilen, uppfinningsrik som jag är.
Men det är ju tanken som räknas!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress