28 maj 2016

Loppisfynd


 
Något jag tycker om, är att strosa runt på loppis när jag t.ex. har en ledig dag... Det är inte så ofta jag faktiskt köper något och inte heller tycker jag ofta att jag hittar något som är värt att handla hem. Många gånger förundras jag i stället åt vad folk kan dra med sig till sina loppisbord. Varför tänker någon ens att nån annan skulle vilja handla hem nån gammal dvd man fått som gratisprodukt någon gång för länge sedan? Eller kläder som färdigt är söndriga och noppiga... Sånt passar nog bättre på någon roskplats nästan.
 
 
Men men, det var ju inte det jag skulle berätta om. Vad folk borde och inte borde sälja på loppis. För vet ni, den här gången fyndade jag faktiskt något litet på loppiset. Eller till och med mycket för att vara jag: kakfat, sminkgrejer, tvål och lite annat små-plock. Kakfatet är jag extra nöjd över. Det är precis ett sånt som jag velat ha. Har någon gång lekt med tanken på ifall man skulle kunna fixa ett sånt själv, men nu behövs ju inte det.
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress