5 juli 2016

Fyra


 

 

Fyra platser jag har bott:
1. Ytteresse
2. Jakobstad
3. Vasa 
4.  Edsevö

   
 
  
 
 

Fyra ställen jag har arbetat på:

1. McDonalds, Jakobstad
2. K-Supermarket, Jakobstad och Vasa
3. Utkomststödet, Vasa
4. Puro, Lillkyro

 


 
 

Fyra saker jag älskar att se på tv/ Netflix :
1. Game of thrones
2. Orange is the new black
3. Project Runaway
4. Äntligen Hemma

  
 
 

Fyra platser jag har varit på:
1. Gran Canaria, Puerto Rico
2. Cypern, Ayia Napa och Protaras
3. Norge, Oslo
4. Spanien, Magaluf

   
 
  
 
 
  
 
 
 Fyra saker jag älskar att äta:

1. Mammas köttfärssås
2. Kycklingfilé
3. Matiga sallader
4. En god biff med en god sås

 
 
 

Flytande favoriter
1. Kaffe
2. Pepsi max
3. Vitt vin
4. Vatten

  
 
 
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress