12 februari 2016

En fredags lista


 
 
Veckans vackraste:
Morgonljuset. Tänk att det inte längre är kolsvart när man kör iväg mot jobbet. Även fast snön täckte allting i natt igen, så gör det inte så mycket när man har vetskapen om att det snart är vår.

Veckans bästa: 
Alla kaffe/lunch-dejter med vännerna. Ni är guld värda!
 
Veckans sämsta: 
Att Matts och jag jobbar om varandra, så vi knappt hinner ses. Men så kan det vara ibland också. Vi får njuta mera sen när vi båda är lediga!
 
Veckans godaste: 
Oj, har nog varken ätit något supergott eller nått annat jag kommer på den här veckan. Hittills i alla fall! ;)
 
Veckans klädsel: 
Svarta jeans, grå huppari, tpajta
 
Veckans craving: 
Vita tulpaner!! *vink vink*
 
Helgens förväntan: 
Jobb, jobb och jobb. Men det gör inte så mycket. :)
 
Framtidsplaner: 
Jag längtar efter tisdagen, när jag får bortklippt mina slitna hårtoppar. Ser vi längre framåt så är det väl lite mera spännande saker på gång. Men allt i sinom tid...
 
 
 
 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress