19 februari 2016

Bilddagboken


 
Dags att summera de senaste veckorna då, så att de inte glöms bort. Jag märker av att jag inte har tid att sitta framför dataskärmen så mycket mera. De dagar jag jobbar hinns det inte med, och de dagar jag är ledig så tar annat upp min lediga tid. Är väl detta som kallas vuxenlivet antar jag.

Nåväl; för två helger sen så glömde jag i alla fall bort vuxenlivet för stunden, och for iväg på sitz med flickorna.
Tror aldrig att varit nästan alla tjejer samtidigt på sitz förut, och kul var det!
 
 
 
Lite annat än sitzande har jag väl också gjort de senaste veckorna... När jag och frugan prickade in lediga dagar samtidigt så bilade jag iväg mot Nykaabi. Hon bjöd på joggingtur, lunchdejt och ett varv på gymmet. Bästa alltså! Det är så surt att bo så här långt ifrån varandra, men som tur är kan man ju plocka upp där man sist lämnade oavsett om det gått 1 vecka eller 4 månader sen senast.
 
 
Lite random bilder från telefonen hittade jag också:
- Jag har handlat vinterskor, nu när det börjar gå mot vår. Men ännu är det snö på marken och ett par skor med tjock sula är något jag saknat.
- Konditionen håller på att byggas upp igen, tacka vet jag astmamedicinen, för den kan behövas nu och då!
- Jag och M for på bio (Revenade) för nån vecka sen.
- Pizzabullar blev bakade en dag på jobbet. Innan skiftet hade jag laddat upp med kaffekoppar i plural här hemma.
- Dadelbollar; hade glömt hur enkla dessa är att svänga ihop, och goda dessutom!
- Smörjde in min rygg med liniment samma dag som jag skulle på sitz, för jag hade världens nackspärr.
   Reagerade tydligen "en aning" på salvan, men den gjorde susen och som tur var for det röda ner efter ett par timmar.

 
Den här veckan hann jag ta en kaffekopp på SweetWasa med Camilla. Vi konstaterade att vi borde bli bättre på att träffas oftare än en gång i halvåret, haha. Samma dag fick jag även håret friserat, och några centimetrar kortare blev det men nu är håret friskt och vårdat igen, och vad är nu bättre än det!?
 
 
Jaa, det var väl den bilddagboken det för senaste tiden. Nu ska jag ställa mig i ordning för dagen, fara till Motonet för att byta ut en del till bilen som köptes fel av igår och ikväll blir det tjejhäng med flickorna. Resten av helgen går i jobbets tecken, men det gör inte så mycket det heller! :)
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress