21 november 2015

Spontant var ordet!


 

 

 

 

 

 

1. Galan är imorgon idag, är du redo?
- Haha, nå inte riktigt. Bestämde mig för about en timma sedan att jag ska gå tillsammans med Cherie. Men javisst, är nyduschad och naglarna håller jag på att fixa. Så nog hinner jag väl! ;)

2. Har du laddat batteriet till din kamera?
- Nej. Jag kommer nog bara att ta med mig min telefon. Gissar att det ändå kommer komma upp en massa fina bilder från andra personer, som dessutom är så mycket bättre på det här med fotande än vad jag är.

3. Hur taggad är du inför galan?
- Nåjo. Har faktiskt inga förväntningar alls. Men det ska bli kul att städa opp sig och se alla andra i deras outfits!

4. Varför skall du gå på Galan?
- För att - varför inte? Det är lördag, hade inga andra större planer, och ja. That's about it.

5. Hur har du förberett dig inför Galan?
- Haha. Janå. Somsagt. Sitter och lackar naglarna nu. Sen ska jag väl börja fundera på nå frisyr och lite smink. Klänningen är i alla fall fixad!

6. Vad ska du ha på dig?
- En mörkblå maxiklänning jag hittade på loppis. Splitterny var den och hade prislapparna kvar till och med, och jag betalade ynka 20€ för den. Nypris på nätet är den 89€.. snacka om loppisfynd! ;)
 
7. Hur ser dina skor ut?

- Ett par svarta högklackade skor med platå.

8. Hur mycket har du satsat på din outfit?
- Nå 20€ för klänningen, som egentligen är tänkt för min dimission så kanske man kan säga 0€ då? Resten har jag redan här hemma.

9. 4 saker som du MÅSTE ha med dig i din handväska?
- Telefonen, nycklar hem, nå lite smink och lite cash.

10. Vad ser du mest framemot med kvällen?
- Minglet!

11. Vad är det värsta som kunde hända under kvällen?
- Att någon blir sjuk eller skadar sig riktigt ordentligt. Eller ur ett lite annat perspektiv; att någons klädsel förstördes...

12. Vem ser du mest framemot att träffa på Galan?
- Nå egentligen ingen. Det ska ju bli kul att få ett ansikte på alla vars bloggar man brukar kika in på!

13. Är du nervös? Varför/Varför inte?
- Nånej, det här känns så spontant så det ska bara bli kul!

14. Vem tror du vinner priset för årets blogg?
- Jag hoppas att Carro vinner. Det är ju henne jag har lagt min röst på så. :)

15. Bästa tipset för att komma i GALAstämning på lördag?
- Musik, gott om tid och allt annat som ger just dig feelis! :)

 

 


 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress