30 maj 2015

Fredag & Lördag

 
Hejhej!

 
Sitter här och är proppmätt! Vi har ätit för en stund sen, och oj så gott det var! Matts och jag körde tillbaks hit till Vasa redan igårkväll, så vi passade på att kocka ihop lite godare mat nu på eftermiddagen. Vi var in till stan här tidigare idag också, så då handlade Matts hem lite rött vin till maten också men det konstaterade jag snabbt att inte var något för mig. Det är nog få rödvinssorter jag gillar! Jaja. Alkoholisten naddi här hej... eller hur var det?! ;)
 
Vad har annat hänt då de här två dagarna?
Jag har hälsat på hos Mela. Dit kom också Simone efter att hon hade varit på sin brors dimension. Så har jag ätit vid Korvgörans, gått på loppis och gått på stan med Simone ännu lite mera. Det är ju inte så att vi shoppat alls den senaste tiden så...
Det var väl det. Intressant liv. Ikväll ska vi däremot möta upp vännerna och fara ut till bryggorna och sitta här i Vasa. Hoppas det är soligt ikväll så man inte behöver oroa sig för vädret!


 
 




Special kids need special treatments ♥
Så därför skjutsade vi Mela iväg till jobbet så att hon inte skulle behöva gå i regnet.


Korvisgubbens kebab ♥


När vi kom fram hit till Vasa igårkväll bytte vi hastigt om och for iväg till gymmet
och drog ett bröst-triceps-axel pass. Så limin idag!


Dagens look innan Matts och jag traskade iväg ut på stan.

 Franskisar, biffar, sallad, grillost & dricka.
Namnam!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress