30 mars 2015

Måndag

Gokväll, igen!
 
 
Tycks inte ha tid för bloggen eller datorn i övrigt just nu känns det som. Eller, idag har jag ju nog suttit x-antal timmar framför datorn och skrivit hemtent men det är ju en annan femma. En femma som jag blev så arg på här ikväll när jag nästan var klar! Jag fick för allt i världen inte satt dit en pärmsida, hur jag än försökte få dit den. Så tillslut sket jag i det och skickade in den utan pärmsida. Läraren får ha det! ÅÅÅÅH, nu blir jag arg igen bara av att tänka på det! Har jag sagt att jag har pms?!!
Sen när jag skickat in skiten så åt jag en snickers. Just det. Såg ungefär ut som killen i snickers-reklamen också... Munter! ;)
 
 
Men något som gjorde mig på betydligt bättre humör var nog kvällens gympass!
Inte bara passet för den delen, utan även skorna jag fick med mig från stan idag. De är så fina, så bekväma, så bra, så stabila, så bäst... Tror ni fattar min point. De är bäst!
 
Och för att avsluta inlägget så kan ni få se dagens bilder.
Screenshoten av den här första bilden var ju bara för najs: Shoppa på nelly så får ni nästan 150€ tillbaka. Haha, om det ändå vore så väl!
 
 
 
 


 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress