27 februari 2015

Friyay

Gokväll på er!

Vet ni, idag har jag haft en sån där riktigt mysig dag!
Började dagen med att bli väckt av mamma som ringde och sa att de var på väg till Tuuri. Blev lite avundsjuk då, eftersom jag inte hade några planer för dagen alls. Riktigt så händelselös blev min dag ändå inte;
 
Kom hem halv nio ikväll tillbaka.
Har hunnit vara på shopping med Matts, gå själv runt i GW-gallerian och shoppa lite, äta ensam lunch på Hesburger, fara iväg på loppisar med Hanna och sen for jag iväg och gymma. Och vet ni. Det var riktigt skönt och välbehövligt att få strosa omkring ensam ett par timmar. Bästa sättet för mig att ladda batterierna...
 
Nu däremot ska jag strax sätta mig i bilen igen och hämta hem Matts från jobbet, men innan dess ska jag äta upp de här godbitarna:
Pirkkas vitchoklad med hasselnötter. Godaste vitchokladen, piste.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress