Hej och håijj!
 
 
Sitter här vid köksbordet och är helt suveränt nöjd!
 
 
 
 
För den här veckan har jag  [klickat hem]  stuff som jag velat ha... läääääänge. Men inte bara  jöutist /iista /kunnat  köpa. Fattiga livet som studerande och sånt... Inte för att jag blir rikare av att vara tvungen att betala närmare 2000€ tillbaks åt kela i studiestöd heller, men desto större orsak att köpa något åt mig själv också, som jag verkligen vill ha!

Men igår kväll beställde jag efter nya träningskläder (eller var det träningsmotivationen som varit som bortblåst snart två månader?!) från Fitnesstukku, när de hade så bra erbjudande; köp för 80€ och få 20€'s rabatt! ...så sätter du till studierabatten på -10% ännu. It's a deal! Så nu är didär Better Bodies Tightsen jag kollat på sedan februari påväg hem + en träningstopp, för slutsumman för allt landade på vad tightsen skulle ha kostat bara dem utan nå rabatter. Najs najs najs!
 
Och nu ikväll tyckte jag faktiskt att 0,99€/månad för Spotify i 3 månader inte är någon dålig deal. Så nu kan jag lyssna på musik även offline! Så välbehövt eftersom vårt internet  s u g e r  just nu. Saunalahti har lovat fixa nån sändings-mast nu i flera veckor. Men nope. Det är knappt så 3G nätet fungerar. Det är ungefär en tiondel av hastigheten som den ska vara. Eller inte ens det. Man kan inte vara ut på nätet utan att streama nätet från telefonen. Så att sånt. Men jaja.
 
Så nu ska jag sitta och vänta, som ett litet barn på julafton, på mina träningskläder medans jag lyssnar på favoritmusiken. 😍
 
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress