29 april 2015

Tjugotre

Så har snart den här dagen också varit och farit!
Det har ju inte varit vilken dag som helst heller; utan min födelsedag!
Inte för att jag nu vet om det är något speciellt med det heller. Det har nog känt precis som en vanlig dag. ;)
 
Har inte heller firat så värst heller. Gissar att morgondagens vappen-firande kommer räcka till ändå! Sen så ska vi också fira hemma hos mammas i helgen. Både mamma, brodern och jag fyller ju inom två veckor. Så det är lättast att slå ihop firandet till en!
 
 



Började dagen med gröt - frukost!
Sen fick vi bila iväg till skolan en 12-tiden för LP info och sen även svenska tent.

När jag kom hem möttes jag av blommor och presenter + att sambon hade fixat middagsingredienser så att det blev en riktig lyxmiddag! Inte helt fel för en vanlig onsdag. :)



Dessutom hade Matts fixat fram efterrätt!
Två sorters cheesecake att dela på. SÅÅÅ GOTT!




Sen stack vi iväg mot gymmet, där jag fick testa mina nya handskar jag fick i present.




Köttade åpå på gymmet med världens energi efter all mat vi ätit innan.
Marklyft, olika biceps-curls, ett par axelövningar... helt najs!

 
Och dagens snapchat!
 
 

Nu sitter vi bänkade i soffan och kollar ikapp ett par serier. Så att sånt.
En helt bra avslutning på födelsedagen ändå.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress