30 januari 2014

Packad!

 
Kände mig ju inte bara lite påklädd när jag stack iväg mot gymmet ikväll. Jag har hellre för varmt än för kallt såna här dagar så jag gick in för mottot "more is more". Vad hade jag på mig då? Jo; träningskläder, huppari, onepiece (vem sa att bara småbarn kan ha sånt under ytterkläderna?!), yllesockor, ytterbyxor, tjock vinterjacka, dubbla handskar, luvan oppe och mössan utanpå. Ready to go!
Well - jag behövde inte frysa i alla fall. Den saken är säker.
 
Haha, börja just fundera vad 15-åriga Nadja skulle ha sagt om hon skulle ha läst det här. Säkert nå i dehär slage:
"Men herregud va piiinsamt! Int kan man ju ha på sej ONEPIECE ut bland folk! Herreguuuuud! Å vitsi, int kan man ju ha sånde jacko, man byri ju si så fejt ut... Alltså huhhu!"
 
Nu har jag också plockat upp alla saker jag vi lyckats sprida ut över lägenheten under ett par dagar så det ser genast mera städat ut. Okej när jag börjar tala städning här är det no dags att gå och lägga sig. Hejdå!
Pamela

Va söt du er! :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress