27 juli 2013

Hejhej!

Vad gör jag just nu?

 
Jo, jag sitter med fötterna i iskallt vatten för att undvika blåsor till kvällen!
Det märks att jag knappt använt några andra skor än jogging-skorna denna sommar. Sån pain att gå omkring i högklackat i den här värmen, även om det bara var ett par timmar nu på dagen. Blir nog ballerinas nu till kvällen har jag på känn.

Kvällens program består av grillning i katternö, sen sticker vi iväg på "cykel-safari" mot Jakobstad för att se vad kvällen har att erbjuda. Saft-station har vi i alla fall fått fixat, så det blir väl en bra anhalt att börja med.
Nåja. Nu tror jag nog att jag får börja ge mig med mitt fot-badande. Annars kommer vi aldrig iväg!
 
sussu

hjälper iskallt fotbad mot blåsor? detta ska jag isånafall minnas :D

Svar: Jo för mig hjälpt e i alla fall :D ja hadd no sjuk fötre hela kvälln, men he kom int na blåsor som ja var säker på att he sko göra! :)
Nadja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress