30 juni 2011

>>Torsdag

Jag har den här veckan helt om bakfoten och går och tror att det är tisdag idag.
Med andra ord; ingen helg-feelis här inte! Ännu...



Har jobbat idag, 7-15 och sen for Soffi och jag till Fäboda och powernapa några timmar.
Med ett ansikte som lyste rött körde jag iväg för att lämna in min sista städ-tim-lista, och där stannade jag nån timme tills jag kom på att jag har en tvättstuga att hålla koll på i några timmar.

En promenad till torget och tillbaka senare och med mammas mat i magen kan jag med gott samvete ta natten!


Naddi tar kort. Soffi sover. Under en handduk. På en filt. Vid Fäboda.



Naddi undrade var gränsen mellan havet och himlen for???
Det var hon inte ensam om att fundera på...


Naddi som gör ett misslyckat försök att se om det är nått fel på linsen
när hon "stänger av" kameran. *klick*


Naddi tittar ut. Grannarna i huset på andra sidan vattnar blommor. Nu vet ni också det!


Men Naddi behöver inte vattna sin svarta blomma, för den vattnade hon imorse!
Muhaha...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress