28 december 2011

Tankar under joggingturerna:

Innan jag kommit iväg:
"No way jag orkar, inte en chans. Det är ju så tungt! På riktigt, det är kallt också. Och halt! Dessutom tror jag nog jag känner av en förkylning. Eller åtminstone har jag nog en sticka i foten eller nått..."



De första 2-3 minutrarna:
"Shit vad bra det går, jag kommer ju orka hur länge som helst ju. Ja e ju otrolig!"



Efter 5 minuter:
Pust, stönk, aaah vad tungt! Ska jag vända om?! Nä nu ger jag snart upp.."



10 minuter:
"Ganska skönt det här faktist... Kanske jag ändå orkar hur länge som helst!"

15 minuter:
"Okej,  v a r f ö r   tog jag inte den lite kortare biten? Nu måste jag ju ta den längre för att slippa hem. Smart, verkligen... Fy #"%¤%!!!"



20 minuter:
"Vilken bra låt det här var! Passar ju perfekt in i stegen! ...Men ge dig nu mp3:n, måste du dö bort exakt just nu!!?!"

30 minuter:
"Det är såååååååå jääätteeeee trååååååkiiiiiiiigt att springa! Om jag skulle gå istället.. Varför tog jag inte med telefonen, då skulle jag iaf ha haft musik..."



32 minuter:
"Usch vad långsamt det går! Med den här farten kommer jag ju först hem till påsk... Det här är ju ännu tråkigare än att springa ju..."

40 minuter:
"Det här går ju bra, snart hemma, snart så... Fast vänta lite - den där vägen har jag inte sprungit på på länge, vart var det den for riktigt?"

45 minuter:
"Uppförsbacke, nämen great! Hmpf, man lär ju få finare bak av att springa i såna iaf."



50 minuter:

"JAG SER LJUSET!!! Eller åtminstone rätta vägskylten hemåt!"

55 minuter:
"Jag är hemma, äntligen hemma, hem kära hem, hem hem hem hem! VATTEN, SAFT, DUSCH!"


pessicat

hahahahaha , dehär va ju roligast ja läst på läng, hahaha skööööön nadja x)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress