30 december 2011

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Massor! Jag bytte jobb och har lärt mig massor där, jag har lärt mig bo ensam, jag har rest ensam, jag tatuerade mig, tog studenten...



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej. Nyårslöften tycks vara till för att brytas när det gäller mig. Jag ställer för orimliga krav.

3. Fick någon du känner barn?
Nej, ingen nära i alla fall.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Rhodos, Cypern, Norge, Sverige.



6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Mera tid för nära och kära.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Fjärde juni när jag tog studenten.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag bytte jobb och kom fram till vad jag ska studera i framtiden.

9. Vilket var ditt största misstag?
Att jag gjort saker jag inte vet om jag kan stå för idag.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Min telefon.



11. Vad spenderade du mest pengar på?
Att leva; hyra, mat, bensin och att få resa runt lite.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Att umgås med vänner.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, jag har fått vara nå så när frisk.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Lady Gaga, Petri Nygård, T-Pain, Dead by April mfl.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Vet inte. Det här året har fört med sig så mycket, både på gott och ont.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mig själv.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nej.

18. Hur var din julafton?
Omväxlande. Och bra.



19. Blev du kär?
Det kan jag inte svara på. För jag vet inte.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
House. Som alltid!

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
De böcker jag lånat av Ida. House of Night serien och Vampire Academy. Nu har jag börjat på en ny serie hon har som verkar finemang den också!

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Ingen särskild faktist.

24. Önskade du dig något som du fick?
Jo, jag fick t.ex min mysiga morgonrock i julklapp!



25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja, men man kan inte få allt här i livet.

26. Vilken var årets bästa film?
Bridesmaids!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag minns inte. Arbetade? Var i skolan? Åt tårta?

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Jobbarkompisarna har varit roligt att lära känna!

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
"slöusk", eller en-och-samma. Jag har inte brytt mig riktigt i år tror jag.



30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ian Somerhalder!



32. Vem saknade du?
Nån.

33. Vilken var din bästa månad?
Maj tror jag.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Säkert en hel del.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag kommer leva mer i nuet, få ha semester, se till att göra något av mitt liv!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress