25 februari 2010

Torsdag

Nå nu är strömmen tillbax!
Kom hem redan 12 idag efter att ha skrivit prov och varit på nå provförberedelse. Hade planerat glass + tv eller nått ditåt, men det gick i kras när strömmen var borta.
Ganska sjukt hur beroende man är av el nuförtiden... Man har ingenstans att förvara matvaror som ska vara kalla, man kan inte ringa nån om juppins batteri är slut, ingen tv, ingen radio, datorn kan fungera en timme om man har bärbar - men nätet kan man oftast glömma. Källaren är kolsvart så man hittar inget och att tvätta kläder eller sätta igång diskmaskinen kan man glömma.
Så, vad gjorde man förr?! Utan dator, tv, radio... Jag vet inte. Nån bok ville jag inte läsa och att gå ut orkar jag inte. Istället satte jag på datorn och kollade Pb, men hade jag inte haft en bärbar dator vet jag inte vad jag gjort. Nåja. :)


Men nu bliir e kaffi! :)
Saan psykka, saan träninga... :))))))
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress