31 maj 2009

Sommarlov

Den här dagen har verkligen varit en perfekt start på sommarlovet! Sov länge, har int gjort ett piss på hela dan utan bara varit ute och chillat. Blev lekt en hel del med kameran och resultatet blev en rad misslyckade och tråkiga bilder, fast några av Ninja vart helt okej! :D Sku måst läsa egenom instruktionerna så jag sku klara av alla finesser med kameran, men en instruktionsbok är det sista jag vill läsa nujust... :)

Igår var det då avslutning som stod på schemat, dagen med stort D. Jag tyckte det var skönt att ha avsutning först mitt på dagen, så man inte behövde stressa som man gjorde förr när man gick i sursik. Nåja det om det. Själva avslutningen var ett enda ord; tråkig! Kanske man känner på ett annat vis den dagen man själv sitter där framme och ska få sin studentmössa på huvudet, men gårdagens avslutning bestod för min å Beas del till största del av att kommentera deras klänningar. Haha.
Sen till kvällen for jag med Matts till stan. Först hamnade vi hos Stipis en stund, men efter en timme kom Glenn hem och vi for till hans. Men vi slapp inte in, för Soffi hade lyckats låsa in nykeln. Men när en nyckel kom fram så var vi där några timmar och sen for Soffi och jag in mot stan. Där var det ganska mycket folk, och kvällen spenderades på gågatan... ^^

Ikväll hadd jag no mena mig på träningar, men eftersom jag var dum nog att gå med klackare hela kvällen så har jag fått mysiga sår på fötterna som blöder än idag och ser allmänt otäcka ut + att jag inte får på mig några skor.. så det blir nog ingen träning för min del. :( Men får ta igen det på något annat vis, när jag får skor på fötterna...


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress