Äntligen en dag med felfritt väder! Har spenderat största delen av dagen utomhus, hos Simone.
Före jag for dit har jag packat (men vet inte vad?) och gjort rummet till ett bombnedslag + delat ut wc-papper.
Vid Simones har vi stekt stekt stekt och stekt i solen. For också till nån sandgräv och simma, blev årets första dopp för min del! Men det tog en stund innan man våga sig i; vi hittade en 10 cm lång igel som nödvändigtvis måste fiskas upp och tas livet av innan vi kunde hoppa i.Så fungerar vi. ;)
Efter några timmar hos henne har jag hunnit vara och handla också. Och nu lagar jag mat. Vuxenpoäng! Haha. Sen ikväll blir det jobb och dusch och gonatt. Kanske Matts kommer hit också? :) Men imorgon bär det av till Sverige. Det ska bli kul! :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress