22 juni 2009

Loose this feeling

Blir nog ingen bilduppdatering ikväll. Jag ändrade mig just när jag såg på bilderna. Ena anledningen är; inte många bra bilder + att jag inte orkar göra dem snyggare i något bildprogram. Andra anledningen är att jag är för trött.
Haha, jag borde döpa om min blogg. Trötter skulle vara ett bra namn! ;) Men idag har jag orsak till det. Så det så!

Vid sjukhuset hos läkaren vid lungpolikliniken kom han äntligen fram till att jag har konstaterad astma. Det har bara tagit 2 år att få fram det på papper(!). Men nu så är det fastställt. Blir att äta singulair-tabletter ett halvår och sen återbesök efter 9 månader.
Efter sjukhusbesöket blev det ett snabbt besök på loppis. Måste ha varit ett år sedan jag var dit sist. Men det fanns inte särskilt mycket där just nu enligt mig. Kan kanske bero på att affärerna inne i stan har rea just nu?
Sen kaffe och smörgås på Trend och sen födelsedagskort-sökning vid Halpa-Halli. Mamma ska tydligen ge igen åt Hencka för något kort hon fick av honom på sin födelsedag. Efter allt dethär träffade jag på Sarah, satt på gågatan och åt glass och tala tjejsnack. Länge sen jag har gjort det! Haha, undrar varför... :)
Vid McDonald´s blev det sen övertidsarbete hela kvällen. Började 20 minuter tidigare slutade över en timme senare än menat. Jag vill bara klaga på en sak; mina fötter värker! Förutom det är det inget fel på mäccen. Money money money...
Men ibland skulle jag gärna skippa pengarna för att slippa på träningarna, det blir ju bara mindre och mindre fotboll för mej. Fast till helgen! Då får man spela fotboll, i Sverige på Piteå Summer Games! Var och växlade pengarna idag. Jag känner mig rik med mina 1260 kronor! Fast i euro låter det inte alls lika mycket. Nåja, tänker ändå inte köpa upp allt. Den som spar, han har!

Imorgon är jag ledig, typ. Det ser ut att bli bra väder så sandåsen är bokad för vår del. Stek stek stek. Kanske till och med jag vågar mig på årets första dopp? Den som lever får se. Har också funderingar på ett biobesök. Har länge velat se Änglar och Demoner. Kanske det är dags att se den då?

Men nu får det vara färdig bloggat för ikväll. Har suttit och läst andras bloggar hela kvällen sen jag kom hem. Jag börjar bli beroende! Just nu har jag 8 bloggar jag sitter och läser varje dag?! Kanske inte riktigt normalt. Varför är man så intresserad av andra människors privatliv som de lägger ut på nätet? Det är ju ändå inte många som har ett "intressant liv". Inte på det sättet att man är känd. Jag har det inte det, har inte speciellt många läsare per dag. Det har knappast några av de bloggarna jag läser heller. Andra har det. Nyfiken, kanske det är ordet för vad vi människor egentligen är?

Vädret kan vi i alla fall inte klaga på imorgon enligt mig! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress