31 juli 2009

Italien

Gissa vilken rolig överraskning jag fick när jag just öppnade min hotmail?! Min gamla brevvän, som vi fick i lågstadiet för att öva vår engelska, hade skrivit ett mail åt mig! Jag använder väldigt sällan hotmail, brukar strunta i att kolla inkorgen men idag gjorde jag det. Haha, vi slutade skriva åt varandra för en 4-5 år sedan - jag undrar hur hon hittade min e-mail(?). Fast inte klagar jag ju, det var ju bara roligt!
I stan har vi gjort mycket idag, enligt mig. For först till Pallens efter löneintyg, sen till stan till skatteverket. Där fick jag ett nytt skattekort och lite sånt, sen for vi till KorvGörans och äta och sen till Trefoil. Jag tror bestämt vi har för gamla datorer hemma! Men för att få nån ny till dethär huset får jag nog bara spara ihop till en själv. ;) Sen efter nytt diskho-handtag och sen och handla mat. Det var väl det, eller nej. Jag for också till mäccen och försökte få ledigt, men det gick inte för sig så det blir nog arbete imorgon ändå. Men inte gör det så mycket, jag blir ju inte direkt fattigare av det... :)
Ikväll ska vi då ut och äta, antagligen till Marmaris. Blir säkert kul! Ingen skräpmat här inte...! Men sånt får man ta, det är ju ändå inte ofta man är ut och äta. Sen på kvällen får man se vad som händer.

Somsagt; alltid kul när gamla vänner hör av sig!
Ingen skillnad hur länge sen man sist hörde av sig är. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress