31 augusti 2009

310809

Sista augusti idag då; sista dagen innan sommaren helt helt helt är slut. Efter den månaden förväntar jag mig ingen värme längre, bara en massa regn och dystra miner. Kul kul... Inte undra på att folk blir deprimerade till hösten. Allt blir mörkt och vått och tråkigt. Men nåja det var inte därför jag skulle skriva nu. :)

Skolan idag var tråkig. Jag tänkte ta en powernap i en av skolans nya soffor över rasten i 10 minuter, men vaknade en timme senare... Bra då man är pigg. Blir nog skärpning och tidiga kvällar för min del nu! Men dagen var inte helt dålig ändå; fick sluta redan halv två och så kom Matts hit.
Om en timme blir det träningar, blir säkert kul. Fast nu tänker jag ta en powernap, och denhär gången blir det inte något timmes sovande!!! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress